Osteopati Stavanger sentrum

Få en smertefri hverdag og langvarige resultater

Osteopati er en internasjonalt anerkjent manuell behandlingsform, som er basert på tradisjonelle helsevitenskapelige fag som anatomi, nevrologi, fysiologi og patologi. Osteopater benytter seg av manuelle teknikker for å stille diagnose og gi behandling. Osteopatens mål er å behandle årsaken til problemene, og ikke bare symptomene. Derfor er en osteopatisk behandling grundig og involverer ofte behandling av flere områder av kroppen samtidig.

Osteopaten på Nor Klinikken har en 5 årig osteopat utdanning tillegg til fysioterapeut utdanningen sin.

En konsultasjon hos osteopaten vil starte med en grundig samtale om helsen din. Eventuelle sykdommer og tidligere skader vil bli gjennomgått, og osteopaten vil da vurdere relevansen av dette i forhold til din aktuelle helsesituasjon. Det er derfor viktig at du tar eventuelle røntgen- eller MR bilder med deg, da dette kan hjelpe i forhold til diagnostiseringen. Selve undersøkelsen hos osteopaten innebærer test av bevegelighet i muskler og ledd samt vurdering av nervesystemet, bindevev, sirkulasjon og fordøyelse. Osteopaten tilbyr dessuten ultralyd diagnostikk og matintoleranse test i de tilfeller hvor dette kan være aktuelt.

Osteopatene i Norge jobber privat, og det er derfor sjelden nevneverdig ventetid på behandling.

Vår osteopat

Osteopat Stavanger Sentrum

Anders Knudsen
Osteopat & Fysioterapeut

Interessert i en konsultasjon?

Ta en prat med oss på 51 30 30 70 eller send en e-post til stavanger@norklinikken.no

Tilbakemeldinger fra våre kunder

Nor Klinikken - Avdeling Stavanger sentrum

stavanger@norklinikken.no

Postboks 130
4065 Stavanger

Man-Fre:  07:00 – 18:00
Lør: 10:00 – 15:00

Herbarium (2. etasje)
Lars Hertervigs gate 6
4005 Stavanger

Parkering

Vi har gode parkeringsmuligheter med billettløs parkering og enkel tilgang med buss og tog.